Blue, Green and Brown

 maandag 19 januari 2009

Het is me toch gelukt om nog een kaart te maken zondag en daarna moest ik echt stoppen. Ik hoop dat ik me echt snel beter voel.
De sketch die ik gebruikt heb is van Sketch Saturday. Op de Dutch Dare Card Challenge blog moest je deze keer alleen maar de kleuren bruin, groen en blauw gebruiken. Ik heb mijn Edwin gebruik van de Magnolia winter kit. Weer een mannenkaartje erbij!



I managed to do another sunday card but then I had to give up. I hope I will feel better soon.
The sketch I used is a Sketch Saturday. You could only use blue, green and brown on the Dutch Dare Card Challenge blog. I used my Edwin from the
Magnolia winter kit.

5 reacties:

Mariska 19 januari 2009 om 13:38  

Fijn he dat griepje dat heerst. Wij hebben hem ook allemaal gehad hier. Wel leuk dat je toch deel kon nemen aan Sketch Saturday deze week. Ik vind het altijd leuk om mannenkaarten te zien, gewoon omdat je toch bijna alleen echte vrouwenkaarten tegenkomt. Ik vind je uitwerking van de sketch en ook de kleurenopdracht zeer geslaagd! Dank je wel voor je deelname aan SS deze week en hopelijk voel je je gauw weer tiptop!!

xxx
Mariska

Cathy 19 januari 2009 om 15:35  

Fab card - love your colouring and great papers.
Thank you for joining in this week's DDCC challenge.
Cathy xx

Karin 20 januari 2009 om 09:28  

Super kaartje. Mooi papier en super stempletje.
Dank je voor je deelname aan de DDCC.

xoxo karin

Kim Dellow 20 januari 2009 om 13:19  

Lovely card. Thanks for linking to my candy and good luck in the draw. Kim

Debbie 20 januari 2009 om 21:50  

Fabulous card,love the cute Edwin image and the beautiful papers you have combined. Debbie x

Een reactie posten

Thanks for leaving a message!
I really appreciate it.
Sandra

Visitors since february 26 2008

Free Web Site Counter

Important

Text and pictures © Sandra Wittendorp. All rights reserved. The content in this blog may not be copied or used without written permission from myself. All photos are for personal use only and may not be copied for submission to contests, magazines, or any other use. Thanks for understanding.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP